lauantai 1. maaliskuuta 2014

HARD OUT HERE


Eilen juhlin mun uutta duunia ( kyllä siitä saa jankuttaa ) kyykkyreenillä ja nyt lähen kerään vikat auringonsäteet itelleni juoksulenkin muodossa.

Toi duunijuttu merkkaa mulle siks niin paljon, koska se on ollu esteenä monen muun asian ratkeemisessa tässä viime aikoina. Tampereella on Suomen surkein työllisyystilanne ja täällä on lähes mahdotonta saada duunia, vaikka mullakin on todella pätevä ceevee ja oon aina päässy hommiin muissa kaupungeissa. Musta oltiin kyllä kiinnostuneita GoGo:lla, mutta työ oli kokopäivänen ja mulla oli sillon koulu vielä kesken. Tää on valtava helpotus ja vaikuttaa toivon mukaan positiivisesti pariin muuhunkin asiaan mun tulevaisuuden kannalta. Pitää vaan toivoo että tää mun kiva vaihe elämässä alkais pikkuhiljaa. Johan sitä on odotettukin, haha.

Illalla tytöt lähtee radalle, nimittäin Isbe on nainen, joka on täyttä entertainmentia all the way. Tulee niin hubaa, nää siiderisiepot pistää illalla jalalla koreesti ja meininki on takuulla let's go!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti