sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

home sweet home

Kyllä. Kodin voi tehdä jopa Hervantaan. Mä oon vähän sellanen, että mun sisustaminen on ikuisuusprojekti. Kyllästyn nopeesti ja sillon tarttee aina muuttaa järjestystä, ostaa uutta ja päivittää ilmettä. Onneks aurinko on säteilly tänään, niin sain napsittua vähän kuvia teille.



Pöytää en oo jaksanu hankkia tänne koko asumisen aikana, koska en sellasta ite mihkään käytä. Mutta vieraiden ja ennenkaikkea ton karpaasin iloksi aattelin et vois olla aika alkaa miettiin jotain alustaa esim. syömiselle. Halusin pyörillä liikkuvan version, koska se on helppo siirtää tieltä pois ja muutenkin tosi mun tyyliin sopiva. Jaakon mielestä se näyttää mielisairaalan pöydältä, mutta kuka siltä on kysyny toisaalta, haha.



Muutenkin vähän uutta purnukkaa ja pönttöä, kuvaa ja karkkia. Meitsi ainakin diggailee ihan täysillä ja oonkin saanu tosi paljon kiitosta kivasta kämpästä. Mutta mitä sanoo tuomio?







Kuten näette, en voi sietää valkosia seiniä ja yritän parhaani mukaan vuorata niitä. Jos ite saisin päättää, mulla ois yks musta, yks valkonen ja yks punanen seinä. Nam.




Tulisitsä mulle kylään? 

4 kommenttia:

  1. Voisin tulla! :D Taidan kopioida ton kynttilät kaljapullossa - idean. Siistin näköinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. todellakitodellakitodellaki, paappa inspiroiden! ja kiitosta jälleen kerran jee :-)

      Poista