torstai 27. maaliskuuta 2014

i can see spring

Chicas buenas, moi mitä kuuluu? Meitsillä on tänään ollu vapaapäivä, mikä tarkottaa sitä että oon juossu ympäriinsä kun hullu ja hoitanu asioita. Tein eilen myös yliopistohaut, joten vois alkaa oleen ajankohtasta tää lukeminen. Hyi olkoon. En oo eläissäni panostanu mihkään kouluun ja nyt ois pakko haha.

Reeni kulkee. Nyt pitää vaan toivoa ettei tuu takapakkia näitten mun sairasteluitten takia. Kesälle löytyy jo tavotteita, maastavedosta ois tarkotus kiskasta se satku, kun nyt sarjat kulkee nätisti seittemälläkympillä. Haluaisin myös juosta sen puolimaratonin, mutta se riippuu polvien kunnosta ja siitä, että saanko revittyä aikaa harjotteluun. 

Tänään kävin juomassa heippakahvit Idan kanssa, joka lähtee pariks viikoks reissuun. Tuntuu että kaikki on jossain. Mutta toisaalta tosi kivaa kun huhtikuussa Tuominen, Iiro ja Ida tulee bäkkiin melkeen samaan aikaan jee. Synttäreitä pitäs pläänätä ja kaikkeeeee.


Ootteks maistanu tollasta jugurttijädee? On meinaan aika herkkua. Haha naapuripöydän pariskunta vaan nauro tolle mun keolle, kun olin asetellu kaiken niin taitavasti että sain lisää pinta-alaa kaikille nameille. Perso mikä perso.

Pyykit hurraa koneessa ja lettutaikina on redi. Oon mä vaan aika supermarjo vaikka ite sanonkin. Ainiin, kirjotin tänään faboon ettei mua oo ketuttanu asuu Hervannassa tänään. Naisten mielialat on todellakin vaihtuvia :-) 


Täs meitsie banepaidassa, rrrrakastan sitä!

Toivottiin että esittelisin vähän mun tukanhoitoon liittyviä jutskia ja sen teen heti kun saan aikaa ja jaksamista kuvata föönistä lähtien kaikki setit. Puss teille 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti