keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

just wanted to send some ♥ to you


Wohoo jee. Märehdin ja murehdin tässä just yks päivä että mihkä ootte kaikki kadonnu ja tänäänhän on ollu kauhee yleisöryntäys suorastaan! Siistii, sanois Axl Smith. 

Tänään on ollu kyllä ihan yltiöväsyny meininki, mutta saatiin aikas jepoja kuvandeeruksia kun käytiin ton karpaasin kanssa vähän Hervannan synkillä poluilla kuvailemassa. Ei oo mikään turha poika toi Jaakko. Oon niin happy, ettei mee kaikki mun asut enää "hukkaan" kun ette nää niitä!

Huomenna duuniin. Voin kyllä sanoa, että teki hyvää pari päivää lepoo sieltä, niin nyt jaksaa taas hymyillä huomisen. Ja mun työkaveri on tosi kiva. Sen lisäks pitäs käydä yliopistolla ja hoitaa miljoona ja kaks asiaa, mutta eiköhän se tästä. Jaakkokin kysy tänään multa että mikä supermarjo mä oikeen oon, hahahha. Son moro.

2 kommenttia: