keskiviikko 5. maaliskuuta 2014

life is life. i suppose.

Kurnauu. Vitsi on outoa. Mulla oli tänään viimonen koulupäivä. 

Meillä on ollu ihan tajuttoman helmi posse ja vaikka toi koulu muuten on ollu aikamoista tissien läpsyttelyä, niin sitä jengiä tulee kyllä ikävä voin kertoo. Ei töissä kukaa juo bissee atk-tunnilla tai kattele crossfit failures-videoita kun ei napostele. Ekana vuonna juteltiin härskejä Sokkarin nettipalvelussa ja kaikki läpät on kyllä ollu ihan tajuttomia tän luokan kanssa. Pojat leikki Spaikkaria pipat päässä ja kessutauoista taisteltiin veren maku suussa, kunnes niistä tuli klassikko. Aikamoista. 


Onneks perjantaina on meiän luokan kaveriklaanin b-i-l-e-e-t! Meitsi tarjoaa alottelumestan, toivotaan että paranen, meinaan on ollu aikamoista taistelua tän olon kanssa tässä pari päivää. Eilen selvisin hengissä duunista, mutta huhu sitä uuden opettelemisen työmäärää. Erikoistavaraliike ja tätä rataa. 


Redbull anto mulle mukamas siivet ja mun pitäs siivota tää kämppä alusta loppuun. Tiskaus ja vessanpesu, pölyt ja imurointi. Anyone interested? Mä vedän tän viikon buranan avulla, koska on yksinkertasesti liikaa tekemistä ja liian vähän aikaa. 


Tänään raahaan ton karpaasin mun kanssa Ikeaan ( onnee mulle ) ja huomenna duuniin, perjantaina duuniin ja lauantaina duuniin. Ei paljoo riekuta Ilveksessä viiteen perjantaina, haha.


Tässä seassa tällasta everyday photos-meininkiä. Häämessuilta pari otosta, allekirjoittaneen naamanvääntelyä ja mitä näitä nyt on. Käytiin muuten maanantaina Runokahvilassa juhlimassa Jaken mutsin uuden firman valmistumista. Wihoo meitsin pari kuvaa pääsi nettisaitille!





Tähän kuvaan olin niin tyytyväinen. Hempeetä ja kaikkee hattaraa. Oivoi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti