keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

snapshots.

Ciao! Aattelin lätkästä kehiin kuva-albumin verran räpsyjä, joita oon tässä viime aikoina nappaillu. Joka toinen kuva näytti olevan safkaa, haha. Piti olla nopee homma ja kuinkas kävikään. Oon säätäny tässä taas pienen ikuisuuden.

Uutta viikkoo ilo silmässä ja tukka putkella! Pari vapaatani oon palloillu Jaakon kanssa, käyty sen mummulla, meiän kavereilla, reenattu ja mitä kaikkee. Huomenna taas tekeen maailman antosinta duunia, elikkäs asiakaspalvelua. Mutta nyt niihin kuvatuksiin. Iiihan random järkässä sitten, as always.


Me laitetaan aika paljon safkaa kimpassa. Molemmat reenataan ja tykätään syyä perusterveellisesti. Ite oon saanu vinkkejä ruuanlaittoon blogeista ja kirjottelen tähän jotain vinkinpoikasia, mikäli se jotakuta ilostuttais :-) Elikkäs tässä menuna on ollu uunissa tehtyä kirjolohifilettä, täysjyväcouscousia, salaattia ( käytä eri laatuja, unohda jääsalaatti ) minimozzarellapalloilla ja kermaviilikastike. Kastikkeen tein päästäni ja siihen tuli tämmösiä ainesosia:
-purkki kermaviiliä
-suolaa
-sitruunapippuria
-ykskyntinen valkosipuli
-timjamia
-sitruunamehutiivistettä
-yksi mieto punainen chili

Oli kuulema tosi hyvää.


Tota. Perushervantalainen illanvietto pää alespäin. Enmätiedä, jotain pelleilyä vaihteeksi, haha.


Harmi kun tässä ei näy lautasten kokoeroa. Toi toinen ( meitsin ) lautanen on leipämallia ja toi iso ( Jaken ) on kunnon safkalautanen. Ruokana alusta asti itsetehtyä wokkia. Saksilla pilkottua kanan rintafilettä, papuja, kesäkurpitsaa, porkkanaa, paprikaa, maissia jne. Valkonen mössö on meiän feivorittia eli tsatsikia :-)


Mä oon vähän hiilarihiiri ja syön liikaa karkkia. Hyi mua. Mutta haluan tietosesti jakaa tällasiakin kuvia, koska mua suututtaa kaikki teennäiset fitness-blogit, joissa jankataan ettei koskaan tunneta mitään makeennälkää ja hyi pullaa ja hyi perunaa ja hyi sitäjatätä. Bullshit sanon minä. Kaikki haluaa joskus herkutella ja kaikkien pitäskin. Ne määrät on sitten asia erikseen.


Okei, mulla ei näköjään oo muuta tarjottavaa kun nää safkakuvat. Hohhoijaa. Rahkaa, luomukauralesettä ja ananasta. Ja tiätty sumppia. Tätä vois vaikkapa aamupalaksi luonnehtia.


Välillä on vähän naurattanukin. 


Kuvaton.comista löytyy aina välillä aikamoisia helmiä. Hhahahahahaaa.


Tein pari kollaasia luurikuvista, kun tää laatu ei näissä nyt päätä huimaa. Meitsietä, ilosta poikaa Ikeassa ( MITÄ? ) ja syy siihen, miks meistä ei yhteiskuvia oikeen julkasta. Toi mun parempi puolisko tykkää väänellä tota naamaansa tai sit se ei vaan diggaa olla kuvissa. Tässä Ideaparkin sovarissa napatussa hetkessä esitellään vastahöylättyä kaljua ilmeisesti :-D


Vaikka kannatan itseleivottua, niin Lidelin mutakakkua ei kyllä voita ihan hirveesti mikään. Kiva kuolata täällä omia kuvia.


Tämmönen söpöliini kävi maminsa kanssa kyläilemässä jokin aika sitten.


Budjettivaihtoehto joka oikeesti vörkkii. Tällä ylläpidän mun ponitukkaa.

¨
Kuten varmaan isolla osalla mimmejä, myös mulla on joku tarve pukeutua mun jätkäkaverin kledjuihin. Nokun ne haisee niin hyvälle mmmmh. Hullu mikä hullu, haha. Idan kanssa kahviteltiin Finlaysonin lähistöllä yks päivä suklaakakun kera ja alla on kuvaa vuodelta nakki ja keppi, kun käytiin Jessen ja Sallan kanssa Gringos Locosissa. Mutta käytiin eilen SpeakEasyssa niitten kans, eikä sieltä ollu kuvaa, joten laitoin tän :-D Olipas hieno selitys. 

Semmosia tällä kertaa, toivottavasti kelpas! Täällä mä vaan istun banaanipaidassa kolmatta päivää, vitsi oon rakastunu tähän. Nyt meen pois. Heippa.

3 kommenttia:

  1. Laita kuva banaanipaidasta! Ja kerro blogissa, miten käsittelet hiukset suihkun jälkeen/aamulla :)

    VastaaPoista
  2. Äskeinen postaaja uudestaan hei! Haluun velä sanoo, et ihos on parantunu hurjasti!! Ootko keksiny jonkun tempun kasvojen ihon hoitoon? T. Finnien kanssa paniskeleva

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. postausidiksiä jes, kyllä voin kertoo! ja kiitosta :-) paidasta tulee kuvaa heti kun joku päivä en oo duunissa ja kerkeen oleen pihalla. joo, toi sinkin syönti jeesaa paljon. elikkäs sinkkitabletteja vetää kuuriluontosesti tupla-annoksen pari kk niin paranee kyllä jos ei oo mikään tosi paha akne :-) ja veden juonti, yllättävän tärkeetä!

      Poista