maanantai 17. maaliskuuta 2014

sneak peek

Meinasin sytyttää mun partsin tuleen tänään ja oon keikistelly ikuisuuden mun lappuhaalareissa tuolla saadakseni uusia kuvia teille. Ihan normi maanantai siis, haha. 


Kasari on mun suosikkiluku, no doubt about it. Sitä ennen fanitin fiftarijuttuja ihan hulluna. Yläkoulussa kaikki maalas pandasilmät, kuunteli angstirokkia ja bailas kotibileissä. Mä olin kiltti tyttö ja kuuntelin Little Richardia, Elvistä ja Beatleseja. Talk about oman tiensä kulkija. 


Vitsi toi veli aurinko saa ihmisen iloseksi. Eilen päätin että oon parantunu tarpeeks tehdäkseni comebackin salille ja kiskoin reenin samoilla raudoilla kun ennen taukoa. Hyvä Hanna, tänään ei satukaan mihkään. Mutta oli silti ihan parasta!


Nyt pitää keksiä jotain keinoja saada toi mun pullanmuru hereille ja tehä tästä vapaapäivästä jotain maanantaita parempaa. Eri parasta viikonalkua mun kameleille 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti