sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

TOMATO RED.

Raahasin Jaken yks päivä Ideaparkiin, että pääsisin käyttään mun Aleksin lahjakortin. Kaupungista ei löytyny mitään kiinnostavaa edes viidennellä käyntikerralla, joten oli lähdettävä muille maille. Ja sieltähän se kullanmuru löyty :-)


Mallailin tän ja sellasen mustan YourFacen laukun välillä, mutta päädyin tähän koska a) en oo mikään tylsimys b) tää oli edullisempi ja c) mielenkiintosempi muoto ja sopiva koko. Tää käy duuniin, kaupungille tai mihkä vaan. Olkalenkki on plussaa, koska mun tyyli ei enään oo niin paljon sellanen ladylike ja voin kiinnitellä noihin lenkkeihin mun karvahäntiä ja kaikkee jos siltä tuntuu, haha.



Tässä on ihanan pirtsakat sisälmyksetkin jeij. Sisältä löytyy taskua ja koloa joka lähtöön, mikä on mun kaltaselle megapakkaajalle aika luksusta näitten kangaskassiraahailujen jälkeen. Ei tartte enään puhua rumia sanoja ulko-ovellakaan :-)


Oon supertyytyväinen mun ostokseen, olkaa tekin. Ihanaa sunnuntaita, puspus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti