tiistai 11. maaliskuuta 2014

WARP

Gaaaah enää yks päivä koulutusta ja mä oon selvittäny tän duuniputken ja saan hyvin ansaitun vapaapäivän! Oon edelleen kipee ja mun ois pakko levätä. Mutta sillon on taottava kun rauta on kuumaa ja mitä näitä nyt on. Että ei muutakun burana on kaveri ja kipu ja väsy vaan tunteita. Hehe olimpas nokkela.



Ihana Jaakko tuli hakeen mua tänään yllärinä töistä ( vihaan kulkea busseilla varsinkin kun on vaihto ) ja tietty just tänään mun kouluttaja heitti mut kaupunkiin :-D Perus. Onneks oli hyödyllinen päivä ja oon oppinu hirveesti uusia juttuja ja treenannu niitä vielä vapaa-ajallakin. Superhande.


Käytiin tossa yks päivä leffassa ton karpaasin kanssa. Oli tarkotus mennä kattoon American Hustlee kun oon oottanu sitä ihan innoissani, mutta se oli niin täynnä, et päädyttiin sit Monuments Meniin. En oikeen osaa sanoo hirveesti siitä mitään arvostelua. Clooney on komee ja paskempiakin pätkiä on tullu nähtyä. Jos sit tällä viikolla pääsis tsekkaan ketä hustlaa ja mitä. 


Nyt mun avokadolohitomaattioliivikananmunasalaatti on redi huomista koitosta varten. Peukut pystyyn että olo ois kohentunu maagisesti yön aikana. Huomenna hyvästelen mun rakkaan Iiroliinin kuukaudeks Intiaan. Buhuu. Onneks mulla on torstai vapaa ja aion vaan halia mun mörökölliä koko sen päivän. Nyt puhutaan tietty Jaakosta siis. Haha.


Teilläpä ei ookaan näin päheitä duunikenkii. Lälläslääää. Voisko olla yhtään enemmän meitsin näköset? Kasaripurkkaa ja barbia. Stadiumista - meitsin suosikki sporttiliike!

2 kommenttia:

  1. oot hyvällä tavalla hullu :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha niin mä taidan vähän olla :-D paistaako se näin hyvin jopa kirjotuksista läpi?

      Poista