maanantai 28. huhtikuuta 2014

i don't know why i'm scared 'cause i've been here before

Onko mulla parhaat vai parhaat lukijat? Jättimäinen kiitoshali teille ♥ 

Meitsi on pitäny ittensä kiireisenä. Oon syöny kesän ekat mansikat Tuomisen kanssa, käyny Idan kanssa käräjäoikeudessa, painanu duunia, kahvitellu Santen kanssa ja tänään raahauduin salille mavetteleenkin oikeen. Kauheesti meisinkiä, ei oikeen kaikkee meinaa muistaakaan.


Huomenna ois poikkeuksellisesti töitä ja illaks Iiron ja kumppaneiden kanssa istuun iltaa. Tiistaina kutsuu pitkästä aikaa kampaaja, can't wait! 


Tässä vähän viimeaikasia kuveja pääsiäisestä ja muusta. Nyt kutsuu masa ja unisaaret.


Vaikken mikään eläinystävä ookaan, niin ohan toi meiän kisumirri ihan semisöpis.



Mummin koti on ihanasti sisustettu!



Serkkutyttö oli ihan innoissaan mun käsikoruista, hiusharjasta ja lakkapullosta haha ihana.


Tää on taas mun kotikotoo. Mamilla oli nättejä sinkkiastioita :-)



Tykkään mun kodista. Varsinkin kun tänne paistaa arska ja on tullu pitkän päivän päätteeksi omaan taloon. Huomatkaa kuolleet tulppaanit. 

Tänään ostin itelleni uusia kukkia. Sit menin pitseriaan ja siellä sain kuulla myyjä-äijältä että vielä löytyy miehiä kyllä ketkä mulle kukkia ostaa. Sain myös työtarjouksen :-D Ei paljoo haitannu että olin salinhajusena tukka sekasin liikenteessä. On hienoo olla suomalainen vaalea nainen! Näihin ironisiin sanoihin lopetan. Kiitti ja kuitti.

1 kommentti:

  1. Mikset ole eläinystävä? Eläimet ovat paljon hienompia otuksia kuin ihmiset. Eivät pysty pitämään panttivankeja, pommittamaan, sotimaan maailmanlaajuisesti, ryöväämään luonnonvaroja. Entä kiinnostavatko eläinoikeudet? Tuotantotalous on riistoa, jossa eläinten hyvinvoinnin nimissä valmisetaan lihaa myös ihan vain roskiin! Ne, älylliset ja tuntevat eläimet, voivat todella pahoin ja tuskaisesti karsinoissaan, ilman virikkeitä, odottaen kuolemaa.

    VastaaPoista