sunnuntai 13. huhtikuuta 2014

still alive..no way

Mjau. Niukasti hengissä edelleen. Ollu tässä vähän omassa elämässä miettimistä, eikä oo siks ollu inspistä tulla tänne mitään pinnallista pulputtaan. Välillä kyllästyttää niin huolella muutenkin koko bloggaaminen, tuntuu hirveeltä työltä josta ei saa mitään, mutta sitten kun ihanat ihmiset tulee jutteleen ja kiitteleen, niin onhan se nyt ihan huikeeta. Ja sitäpaitsi onhan tää viihdykettä ja suupieliä ylöspäinhän tässä ollaan tavottelemassa, joten ei tää turhaa oikeasti oo. 

Mä nyt muutenkin haluan pitää tän tason parempana kun keskimäärin Suomen blogikulttuurissa. Päivittelyn osalta tarkoitan. Musta on tylsä lukee blogeja joita päivitetään kerran viikkoon ja kaikki kuvat jotain retusoituja otoksia jostain merkkilaukuista ja hotelliaamiaisista. Sellanen elämän feikkitäydellisyys on loppupeleissä niin puuduttavaa. Ainakin mun mielestä haha. Sitten kun asettaa kauheet tavotteet itelleen eikä jaksa aina pitää niitä, niin voi morkata itteensä himassa ja olla silleen et enpä päivitä sit ollenkaan :-D

Tänään näin pitkästä aikaa mun ihanaista Sannaa ja Iirokin on tullu Intiasta. Tuominen on palautunu Dameista ja Idan kone tulee tänä iltana. Alkaa oleen jengi koolla taas! Mun olkapää otti hittiä tänään puntilla ja meni ihan reisille koko homma. Ei auta itku markkinoilla. Onneks mulla on nuori sydän joka tyky-tyky-tykyttää. Haha.


Tilatkaa joku pliis mun laskuun arskaa. Toi sade alkaa oleen aika märkää ja ikävää. Pussohej!

2 kommenttia: