keskiviikko 14. toukokuuta 2014

don't grow up it's a trap

Mjau. Ekstravuorosta ja duunisekoilusta selvitty toistaseks ja pääsykokeissakin kerkesin käymään. Nyt vähän viime aikojen kuulumisia kera kuvien, ettei vallan kasaannu. Let's go!


Vapun muikeeta nassua ja klassikkosafkoja :-) Vappu meni poikien kanssa bailatessa Bricksissä ja ihmisiä oli liikaa ja kaupunki sekasin. Seura eri jees! Ja kaikki diggaili tätä lettiä haha.



Äitienpäivänä makasin himassa ja säälin itseäni ja kylvin surussani Bridget Jonesin ja liian ison karkkipussin kanssa :-D



Mamille pistin vähän pakketia postiin, lieneekö saapunut vielä perille?


Vaikka Sinkkis opettaakin että eronneen ja epävakaan naisihmisen ei pitäis mennä kaupungille, niin meikä otti ja lähti tukeen kansantaloutta eilen oikeen urakalla jaiks. Oon lepardikuosin ystävä hautaan saakka ja reenikledjuista puhuttaessa pinkki on aina pinkki.


Meitsin söpö vesimeloonipenaali ja mun uus ihana vaaleenpunanen kultakala-terotin. Aattelin nimetä sen Mimosaks. Oisko muita ehdotuksia? Ai mitenniin lapsi!


Mulle kasari elää aina. Parasta. Ihanat uudet lp-levyset löyty tänään kirpparilta ja pääsee pian koristaan meitsin seiniä jee!


Ei lisättävää.


Tänään kävin kahvila Valossa Tuomisen kanssa ja jossain kohtaa Iirokin joinas! Ihania poikia. Iiron kanssa matka jatku vielä BarBurritoon ja Haloselle fiilisteleen koulunpäättäjäiskledjuja. Pyykkikone on pyöriny ja petivaatteet tuulettumassa. Tehokas päivä takana.

Ainiin, Euroviisuillasta ei oo mitään kuveja, mutta sitä fiilailtiin Iiron ja Ilvosen kanssa pitsan kera. Parasta seuraa ja pask..surkeinta ohjelmaa. Euroviisut on niin out. Sillä skaballa ei oo mitään tekemistä musiikin kanssa enään. Harmi sinänsä, koska mun nuoruuden lempparitekemistä oli vanhojen viisukipaleitten hoilottelu. Enään ei sitä tarvi tehä.

Arska paistelee vieläkin, kuinka jees. Mun pitää esitellä teille myös mun uudet capit. Laters! xx

2 kommenttia:

  1. Mimosa on just hyvä hei. Mitennii lapsellista? Mun seeprapenaali on Aatu :)

    VastaaPoista