sunnuntai 18. toukokuuta 2014

what can i do i'm addicted to you






fabuleuse and checked shirt - h&m / jeans - crocker ( diy ) / heels - asos / clutch - lindex

Pohjanmaalla tuulee. Ottakaa se huomioon kun mietitte miks näytän niin urpolta ja punkerolta :-D Se tuuli on oikeesti jotain aivan järkyttävää. 

Tänään on ollu hellepäivä. Mulla on jäätävät rusketus punotusraidat, jotka on huomenna täydellisen väriset fingers crossed. Oltiin Tuomisen ja yhen sen kaverin kanssa ekaa kertaa tälle kesälle Ruusiksessa, here we go!

Oltiin eilen poikien kanssa pelaamassa fudista. Mun eka oikee ( höntsy mut enivei ) peli leikkauksen jälkeen. Ja siitä on kaks vuotta. Nyt mun jalka on taas paskana. Sanat ei riitä kuvaamaan tätä vihaa, väsymystä, suuttumusta ja petetyksi tulemisen tunnetta.

Vapaapäivät ei siis tuu meneen reenatessa, vaan lekurilla käyden tai buranaa puputtaen. Mä oon niin valmis etten osaa enää ehkä kun nauraa tälle mun elämälle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti