perjantai 6. kesäkuuta 2014

15

♥ oon koukussa feissarimokiin
♥ juon glögiä raakana :-D
 mulla on pakkomielle pitää karkailevat hiukset pinnillä kiinni
 rakastan alusvaatteiden shoppailua
 puhun itsekseni
 nimeän tavaroita ja juttelen niille
 haaveilen valkosesta rapatusta omakotitalosta
 mulla on järisyttävän hyvä kasvomuisti
 osaan edelleen seistä varpaankärjilläni kuin ballerina
 mun miesihanne kaverin suusta: iso, röyhkee ja kalju. hahaha tää on niin paras. iiro my man.
 käytän paljon englantia normaalissa puhekielessäni
 vihaan whatsappia
 oon chillaillu mohamed al-fayedin vip-bailuissa
 käyn sunnuntaisin kirkossa
 pelkään eläimiä


Hyvää huomenta! Tein teille eilen ajastetun postin, saa nähä riittikö meitsin tekniikkaskillit tän julkasuun haha. Diggaan ihan sikana tällasia hauskoja "ettepäs tienny musta"-listauksia. Tykkäiletteks te, oliko mitään mainitsemisen arvosta? :-D

4 kommenttia:

  1. Haha minä taas en voisi elää ilman whatsappia! Se on tällaiselle pihille ihmiselle paras keksintö hetkeen :D Laskut pysyy kurissa, kun ei tarvitse erikseen viesteistä maksaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tavallaan tajuan ton ja onhan se nyt hauska jakaa siellä jotain älämölöä esim porukan kesken. mutta mulla ainakin on sellanen liittymä et standardimaksu per kk vaikka soittelis tai tekstais kuinka ni en ehkä siks tykkää siitä. ja se pirinä kun jengin pitää kirjottaa joka sana erikseen VAAN KOSKA SE ON ILMASTA :-D drives me crazy haha!

      Poista
  2. mullon sama fiilari tosta whatsapista :D myöskin varmaan sen takii, et saan kuussa lähettää helvetisti viestei niin ei kiinnosta onks ne ilmasia jossain muualla vai ei :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sitä justiin! ja mun luurissa näkyy aina kun tulee normi viesti mut wa messaget unohtaa aina :-D

      Poista