torstai 5. kesäkuuta 2014

grillin' with ma homies

Wohoo ihan awesome päivä takana! Aamulla kävin yliopistolla riipasemassa yllättävän helpon pääsykokeen, kävin shoppaileen, mun söpöliini systeri soitti ja oon todennu Acon itseruskettavan maailman parhaaks. 



Rakastan kukkia, varsinkin leikko-sellaisia ja fiilistelenkin mun valmistujaiskimppuja joka päivä :-)



Pari päivää sitten meiän ihanat perhetutut kutsu mut niille syömään ja olin nääääin ilonen!


Tänään iltapäivällä Jaakkokulta vei mut Muroleen kanavalle jäätelölle, vitsi meillä on kyllä aina niin hauskaa kimpassa! Illalla otettiin toinen Jaakko, eli Amerikanjaakko mekkeriin ja grillattiin koko rahan edestä. Naurettiin Jakelle että ruton Tomi Björk kun äijä väänsi kaikki maailman pekonitaatelit kun me otettiin lunkisti ja vahdittiin perunoita notskilla. 



Upeeta seuraa ja ilonen mieli. Ainiin löysin myös tänään tän kesän lemppariliehukkeen, jotain ostospostausta tarttis varmaan tehdä at some point. 


Mites jengin kesä lähteny liikkeelle? Mää oon ainakin ihan innoissani kaikesta, jopa tästä bloggenista ;-)

3 kommenttia:

  1. Mä näin sut siellä pääsykokeissa, olin itekin siellä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua eikä! olin ihan kuolleena siellä :-------D eiiih hahaha. meniks sulla nappiin?

      Poista
    2. jaa-a, saas nähä :D kielioppi- ja sanastotehtävät oli kyl helpompia kun ne kirjaan liittyvät..

      Poista