lauantai 19. heinäkuuta 2014

forever is a long time to wait for you to say i just wanna be with you a-always

Parin tunnin unillakin saa ihmeitä aikaan kun ostaa aamulla pullon ediä. Chrissie Hynden You or no one soi repeatilla ja blogiin kaavaillaan kivoja uudistuksia. Lekurilta tuli huonoja uutisia ja mitään kuuluisia lamppuja tunnelin päässä ei näy. Oon silti varma että jos päätä hakkaa tarpeeks seinään niin jossain kohtaa se murtuu :-)



Maustamatonta jugua, pensasmustikkaa, pähkinöitä, kuivattuja hedelmiä ja kookoshiutaletta. Varsin blogikelpoinen aamupala, aight? Haha.



I'm addicted to..Nikita. Rutto että on muuten koukuttava sarja. Jos tiedätte yhtään samantyyppisiä muita niin vinkatkaa mulle kiitsa!



Ei oo tullu shoppailtua paljookaan viime aikoina, mutta tää on mun huikein alelöytö. Neonkeltasella vyötärönauhalla olevat sporttimikrot, parhautta.



Meitsin pikkusysteri ylipuhu mutkin uskoon näitten sesonkimakujen parhauteen. Voisin syödä itseni kun oon laittanu tota peachia, ostakaa jos löydätte vielä kaupoista! Niin siis nää on huulirasvoja ihan selkeyden vuoksi. Jep bed time. Bye.

2 kommenttia:

  1. Mulla on kans ollut nyt muutaman kuukauden toi peach-huulirasva, tuoksuu nii törkeen hyvältä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kandee kokeilla niitä muita makuja kans t huulirasva-addikti

      Poista