lauantai 26. heinäkuuta 2014

pink hair i don't care




Lämpimiä päiviä takana kaikin puolin, niin hyvässä kun pahassa. Mulla on muutama vapaa ja ne tuli just oikeeseen aikaan. Huomenna aikasin aamulla mä ja Jakke lähetään roadrippaan pohjanmaan lakeuksia kohti. Sooo happy! Päästään käymään sopivasti Jaakonpäivilläkin Pietarsaaressa, meikkishän on syntyny siellä :-)

Ihana päästä näkeen perhettä ja saada taukoa tosta duunipaikasta. Tässä pari kuvaa teille pällisteltäväks, jotka mun ihana täti Aja fiksas mulle ( lundagard.blogspot.com ) samalla kun se teki mulle uuden bannerin! Ihan ite uudistelin muuten sitten vähän ulkoasua. Mitäs tykkäilette? Murisen teille jos ette kerro, puspus 

9 kommenttia:

  1. Sun kuvat ei toimi!
    <3: Salla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan sikahassua, mulla on vörkkiny koko aika! mutta kiitsa kun sanoit, homma fiksattu :-)

      Poista
  2. Saman huomasin^^
    Muuten ulkoasu on oikein kiva :)

    -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosiaan mulla on toiminu koko aika, niin en luonnollisestikaan oo hiffannu haha. kiitospus!

      Poista
  3. Mä näin kuvat kyllä sillon, kun tän postasit, mutta sitten jossain vaiheessa muuntautuivat rukseiksi. Banneri on kiva, mutta kommenttien fonttia saa tavata vähän tarkemmin, että saa varmasti selvää. Kivan näköinen tosin sekin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tosi hassu juttu, en yhtään tiedä mistä johtuu, muuta kun että eri kautta ladattu kun normisti. aloin itekin just tihrustaan näitä, ainakin on pakko lukee ajatuksella ;-) haha ehkä muutan sitä jos jaksan lue osaan jossain kohtaa. JA kiiitsa !

      Poista
    2. Joo, et kato voi vetää kommentteja sivusilmällä enää :D (ei sillä, että aiemminkaan niin olisit tehny, mutta enikeis :) )

      Poista