maanantai 11. elokuuta 2014

made of honor

Häistä selvitty. En jaksa kirjotella siitä enempää, mutta jotakuta kiinnostaa varmaan kaasokoltut, joita etittiin kirveitten ja kissojen kanssa haha. Vihaan ite tollasia tyttöprinsessavaatteita koska ne ei sovi mulle pisaraakaan. Oon liian skrode tommosiin ja koska tiedän sen ite, säästytte sen kommentoinnilta heh. Olipahan toiveiden mukaset. Pistän ton mekkosen myyntiin, meinaan sen ovh on parinhuntin paremmalla puolella. Että messagee vaan jos kiinnostelee!




Hirmu kaunis Sofia :-)




Sakun kanssa oli ihan poskettoman hauskaa!



Onneksi mun projektit ei lopu kesken. Nyt ei enää oo kun viissataa muuta asiaa hoidettavana. Rutto kun pääsinkin kouluun. Vitsivitsi haittaakse. Nyt mun tarttee tehä jotain tolle kuorsaavalle mörököllille tossa sohvalla haha.

Heido.

4 kommenttia:

  1. Äläs nyt hei, hyvältähän toi näyttää! :) Malli muutenki mun mieleeni.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo siis tosi kivasti laskeutuva kangas ja toi etuliepake tossa oli hauska :-) arvaa vaan jäikö ees pari..sataa kertaa kiinni johkin haha!

      Poista
  2. Ihaniahan kuvia susta saatiin! - Iida ;)

    VastaaPoista