lauantai 16. elokuuta 2014

raindrops keep fallin' on my head

Tänä aamuna ei ois kannattanu herätä. 
Mun koulupaikka annettiin seuraavalle mokan takia.
Duunit loppuu ens kuussa.
Rahat on finaalissa verosotkujen takia.
Asiakas räyhäs mut maihin taas tänään. 
Edes mun ruokaboksi ei mahtunu mikroon. 
En pääse muuttaan.

Mä oon virallisesti mennyt mies. Jos joku on ilkee mulle vielä huomenna töissä niin meen lattialle itkeen tai toivotan sen rajan taakse. En ala enään.

Nyt meen peiton alle tokenemaan näistä turpakäräjistä. Buhuu.

6 kommenttia:

  1. Mä en tajua, mä en kestä ja mä en _halua_ sulle tälläsiä :( (ei kai tässä voi kun toivoa jaksamusta ja selvempiä vesiä..)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana sinä, kiitos! <3 ei tällasta jaksa kukaan, toisaalta tää skeidan määrä alkaa jo ihan huvittaan. miten jollain voi mennä kaikki niin käteen aina huhu

      Poista
  2. Alkaa olla vähän liikaa kestettävää yhdelle ihmiselle :(

    VastaaPoista
  3. Jaan saman kokemuksen enkä tohi sanoa oikein mitään. Huhhuh, tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. onko sullakin menny koulu/duuni alta? fiilaan sua hehe. tänks!

      Poista