keskiviikko 6. elokuuta 2014

SWAGGER

Holaaaa. Siis viime päivät on ollu ihan kreisejä. Kreisejä. Oon ostanu kolme kaasomekkoa ja häät on lauantaina. Oon ollu kampaajalla kaheksan ja puol tuntia. Pääsin yliopistoon. Töissä tapahtuu ja on mielenvikasta. En oo kerinny nukkumaan viikkoon. 

Lisää kaikesta kun selviin näistä häistä. Huomenna käyn suppaamassa pikaseen meitsin Bellabejben kanssa, muuten sunnuntaihin asti on superkiireistä. Kiitos kaikista kommenteista viime päivinä, made my days. Pusuja teille ihanat!

Ps. Mulla on uus tukka ja tässä meikkiksen Blockfest räbäytyskuteet. Mun rakas kaksmetrinen poikaystävä on kuvaillu mua näköjään taas kääpiökuvakulmasta :-D Haha.





top - h&m / checked shirt - ginatricot / leggings - cubus / boots - spirit / sunnies - bikbok / cap - halonen /

6 kommenttia:

  1. Åhå, ny hårfärg, riktigt snygg! :-) Roligt att ta del av de finfina somriga bilderna i förra inlägget också!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tack bästa aja! jo det tog 8,5 timme att fixa den :-) den e mörkare i grunden och sen askig i längden, gillar. kul att alla tyckte om bilderna, var en jättebäst resa!

      Poista
  2. oh my lord, miten niin pahasti haluan kanssasi sängyssä

    kerro minulle maistaa pyhää huulet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jatkossa poistan tämänkaltaiset asiattomat kommentit.

      Poista
  3. ootteko jaakon kanssa palannu yhteen? :o

    VastaaPoista