maanantai 15. syyskuuta 2014

i always seem to smile and people ask me how




Ikävä pahenee joka päivä. Onneksi on Linda Rondstadt ja Adele. Pitkästä aikaa myös onnen kyyneleitä. Sain täydellisen asunnon. Ja mä meinaan täy-del-li-sen. En vieläkään tajua että kaikista niistä ihmisistä mut valittiin. Muutan tän kuun lopussa. 

Ilvonen kävi halimassa mua täälä yks päivä, ihana Iiro vei mut salaatille Sokkarille, Isben kanssa käytiin Galaxyssä pelailemassa tasatulos biliksessä ja Passionissa itkemässä mun surullista elämää. Eilen näin kivoja ihmisiä ja kohta lähden kahvitteleen Marian kanssa. Ainakaan en oo yksin. 

Eikä se rakkaus katoa mihinkään, se vaan muuttaa muotoaan. Joskus. Ehkä. Emmätiedä.

Aurinko lämmittää. Se pakottaa uskoon hyviin juttuihin. Ja okei, toi kämppä. Se on awesome :-) Sanoinko jo että se on täydellinen? Haha. Ihanaa viikkoa kaikille, xx.

6 kommenttia:

  1. Omks jaakolle käyny jotai

    VastaaPoista
  2. Vastaukset
    1. en oikeen tajua tämmöstä kysymystä mutta juu niin pääs käymään.

      Poista
  3. Vauuu! Mistä päin löysit asunnon? :) Mulla olis kans ens vuoden alussa muutto takaisin Tampereelle ja oon jo nyt kattellu vuokrakämppiä netistä.. :D Vähän kyllä aikaista vielä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. wihoo tervetuloa mansesteriin! meitsi muuttaa ihan ydinkeskustaan ;-)

      Poista