torstai 25. syyskuuta 2014

everyday randoms

Tää stressi tappaa mut. Ihan totta. En muuta enää ikinä. Ikinäikinäikinä. Noi duunikuviot menee entistä pimeemmäks, ihan niinkun tässä mun henkoht laiffissa ei ois enemmän kun tarpeeks. Aaaaaaaarh. 

Oon hommannu ihan sairaan söpöjä metsänvihreitä samettikalusteita ja siitä uudesta luukusta tulee niin hieno haha. Oon kyllä niin happy siitä! Ja mun kavereista 

Perus blogiotsikko, perus blogikuvia. Peruselämätä.



Iida ja Sokkarin salaatit for the win.


Kaffila. Vakkari siitä lähtien kun Manseen muutin. Tällä kertaa seurana Maria, jonka kämppää kävin eilen ihastelemassa.




Tää mun homma on luisunu ihan Bridget Jonesin puolelle. Mutta lupaan että ens kuussa puhaltaa muutoksen tuulet jipei.

Tää hermostohäiriöinen menee nyt toivon mukaan unten maille. Tiesittekö muuten että jätesäkit ( ihan uusista on kyse ) lemuaa ihan törkeesti hyi. Puspuspus!

4 kommenttia:

  1. Ootko viihtynyt tossa liukuvärissä? Vai kaipaatko blondia talkas?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tällanen luonnollinen on vaihteesta tosi jepa :-) joskus ikävöin platinatukkaa, mutta onhan se ollukin mulla jo monesti. saa nähä mihin tästä kehitytään, mut vaaleessa pysytään!

      Poista
  2. Olen huomannu saman ilmiön jätesäkeissä! Yäk :/

    Mää niin toivoisin, että jatkaisit Bridget Joneslua mun kans myös ens kuussa :D Mä en ole vielä valmis alottamaan terveellistä elämää, mutta yksin(yksi) pulla ei maistu yhtä hyvälle kuin kaksin(kaksi).

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pulla päivässä pitää pyllyn pyöreenä! todellakintodellakin jatketaan ;-)

      Poista