maanantai 8. syyskuuta 2014

fabuleuse?

Sori dyydit. En mitenkään tältä älyttömältä kiireeltä, stressiltä ja velttoudelta ( hehe minkä ei pitäs kuulua joukkoon ) oo saanu vielä aikaseks sitä vastaussettiä, mutta uusia kuvia kylläkin jee. Se myös yhtenä syynä miksi en tehnyt - uudet kuvat kiinnostaa aina enemmän :-)


Tässä näkyy myös mun nykynen fledani, jonka kanssa taisteltiin kaheksan ja puol tuntia GloHairilla. Diggaan! Oon umpirakastunu tohon foliolaukkuun ja noihin mikkitennareihin. Nyt voin hyvällä syyllä pitää samoja kledjuja all day every day.


Nyt aion heittää aivoni narikkaan illan ajaks ja hankkia vähän hyvää mieltä pitsasta ja leffoista. Mun selkä on niin hajalla ja ressaa kaikki kämppäjutut että alan kirjaimellisesti hyppiin seinillä jos mietin jotain työkkäreitä ja keloja nytten. 



Paidat, megaclutch ja tossut on meidän rakkaasta länsinaapurista, elikkäs Hennesiltä kaikki. Farkut löytää JC:stä, Crockerit tietty!



Onko manselaisia jokka tunnistaa mestan tai diggaileeko joku kenties luukista? :-)

4 kommenttia:

  1. Oon kokeillu kaikkia vaatteita mitä sulla on päällä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahaha little monkey! ostikko mitää? ja et varmaan noita pöksyjä ;-)

      Poista
  2. Kyllä kannatti taistella kahdeksan tuntia hiusten puolesta, hyvältä näyttää! :) Ja niin vähän noloa kun koko ikäni olen Tampereella asunut, mutten tunnista kuvauspaikkaa..Hmmmmm Mustalahti? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee kiitos! mäkin oon tosi tyytyväinen tällaseen luonnonlapsiluukkiin vaihtelusta :-) ja dingding pisteet, mustastalahesta, kaislan toiselta puolelta on kuvat !

      Poista