keskiviikko 8. lokakuuta 2014

b&w

Keksiviikkoa kaverit! Mun hyvä tuuri on kadonnu ja tää aamu on ollu taas perus hannamainen. Poltin käteni muunmuassa puurolla. Jep, elämä ikuista seikkailua puuronluuttuamisen merkeissä ympäri keittiötä. 

En muista kerroinko, mutta sain vihdosta viimein uuden reeniohjelman ja kävin maanantaina vähän rehkimässä. Ja tänään siis taas salipäivä wihii. Oon toistaseks pettyny mun salivalintaan, mutta kyllähän sitä pystyy reenaan missä vaan, kunhan asennoituu oikeen. 


Tuolla sataa kun Esterin tiedättekyllämistä ja mulla on ongelmia löytää mun fitnesssacrifice-asenne tollaseen sateiseen alkulämppään :-D 

Mutta siitä kun selvitään niin iltapäivällä syödään pullaa Iidan ja Juhon kanssa ( saan baaripöydän tänne vihdoinkin jee! ) ja käydään ottaan turpaan Hullareilla. Loppuviikosta on tulossa puukuorma, duunit lähestyy, tupareita pitäs suunnitella ja vielä naisteniltaa. Meitsi on niin back in business. Ilonen siitä.


Tässä pari turhaa selfietä, koska haluan esitellä mun uutuuskledjulempparit omassa postauksessa. Laters!

2 kommenttia: