tiistai 7. lokakuuta 2014

happy happy me

Tätä elämän vastatuulta on tullu vähän liikaakin tässä viime aikoina kuten kaikki tietää, mutta tiistai on niin toivoa täynnä! Kopioin tähän mun lärväripäivityksen ja lisään kuvan, missä oon oikeesti ollu niin ilonen että näytän ihan kiinalaiselta haha. 


"eilen oli niin maanantai - menin tuntia liian aikasin puntille, joku nainen haukku mua paksuks kadulla ja pesin koko yön edellisen omistajan kissankarvoja mun keittiönkaapeista brrr.
mutta tänään on uudet tuulet! otan itselleni luvan kerrankin päivittää jotain happyjeejee-settiä ja kertoa että mulle posahtaa sellanen lopputili että velkavankeus ( kiitos sinä joka pöllit mun massit ja veit mun lomarahat nyt ) baibai ja täältä tullaan kenkäkaupat  ja joku ihana naapuri tuli toivottaan mua tervetulleeks tänne mun uuteen mansen hienoimpaan kämppään.
kiitollinen siunattu onnellinen todellakin. lähdenkin juhlistaan tätä juhlan päivää Iidan kanssa löytöliiteriin! haha happy me"


Saatte uusia kuvia heti kun löydän mun järkkärin laturin, se on hukkunu muutossa :-( PUSS 

2 kommenttia:

  1. onko vielä Nekalan löytöliiteri? Siinä on sellanen kauppa, ettei toista yhtä hyvää ookaan! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joojoo en ees muista millon oon viimeks käyny! oli aikamoisia löytöjä taas ;-)

      Poista