perjantai 21. marraskuuta 2014

and you'll learn who you are even if it doesn't take your life

Menin aamulla samoilla silmillä reenaan ja nukuin tässä päivällä muutaman tunnin, hello unirytmi! Aina valitan että on kiire ja sit kun oon päivän kotona ilman aikataulua oon ihan ahdistunu haha.

Mä oon niin kiitollinen mun frendeistä. En tiedä mitä tekisin ilman teitä. Kaikki te ketkä ootte nauranu, itkeny ja jutellu mun kanssa. Ja ennen kaikkea te ketkä ootte kuunnellu. Sendiny tsemppaavia viestejä ja auttanu selviin päivästä toiseen. Ootte niin tärkeitä mulle. 

Muistakaa olla kiitollisia ihmisistä teidän ympärillä, ne ei oo mikään itsestäänselvyys. Tän äidillisen ohjeen jälkeen ois taas riennettävä haha. Nyt hyppään suihkun kautta kaupungille, koska illalla Marian kanssa tsekkaan Pyrinnön komistukset, can't wait!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti