lauantai 29. marraskuuta 2014

äqkdiworhgfworinwkkaa

Moimoimoi! Eilinen ilta oli huikee huhu. Moro Sky Bar ja sitten vielä Ilves. Oon nukkunu alle kolme tuntia ja kahenkytä minuutin päästä mun varaiskä tulee hakeen mua Hämeenlinnaan. Kysymys kuuluukin, että mitä ruttoa sit teen nyt koneella vielä haha.

Kolme random kuvaa kehiin, postauskin ajastettu kun oon muutaman päivän poies. Jee!


Käsi ylös ketä syö kans viilin aina kanelilla ja sokerilla?


Jos ei mietitä ton naaman ongelmaa niin päästään siihen että oon vähän rakastunu mun Nikeihin!


Käytiin ton mun veli Hervannan kanssa sillon sielä sushibuffetissa. Watamisushi - kympillä niin paljon kun napa vetää. Ei huono.

Aaaaaaaa nyt mun pitää juosta, puspuspus!

2 kommenttia:

  1. \o En tosin nykysellään syö viiliä (en tiedä miksi on jäänyt), mutta jep, kaneli ja sokeri, rouskuu kivasti hampaissakin :)

    VastaaPoista