perjantai 28. marraskuuta 2014

that red little thang

Huomenta! Rytmin kääntäminen on aina yhtä riemukasta, mutta täällä ollaan. Naureskelinkin, että varmaan ainoo ihminen joka saa mut herään ennen ysiä nestekahvien takia on Tuominen haha. Huskymies lähti lappiin puoleks vuotta duuniin, buhuu sille.

Yritin catchaa nää parit valon siipaleet ( mahdotonta, koska valoa ei ole ) tässä ja kuvata teille mun tän vuoden joululahjan. Myyjänainen Aleksilla vakuutti mulle, että yks lahja pitää aina itellekin ostaa :-D Ihan niinkun mua ois tarvinnu tosi paljon taivutella. 



Oon kattellu tätä Jounin söpöläistä sillä silmällä jo pidempään ja nyt puoleen hintaan-lappu ratkas asian. Lähes sama väri kun mun isommassa laukussa, joka on myös Aleksilta ja jota käytin koko syksyn melkeen joka päivä. Tässä on sopivan kompakti koko, se on kotimainen, laadun tuntu ja ajaton ulkonäkö. Täydellinen pieni punanen asia, joka on aina yhtä ihana pakata kaikkiin rientoihin. 


Jouni Exclusive on ehkä tunnettu vähän sellasena mummo aikusten naisten merkkinä ja monet niitten laukuista onkin aika tätimäisiä. Mutta tää oli mun mielestä muotoilultaan melkeen parempi kun parinsadan siskonsa joltain yyber merkiltä. Meitsi, mikkipääntsit ja ponitukka. Mä en ainakaan huuda sellasta oman elämänsä keski-ikästä sankarimammaa hahaha. Oliko hyvät perustelut?



Tänään ois vuorossa saleilun osalta ainakin penareeniä, takkaa pitäs lämmittää, pyykkiä pestä ja täällä mun kämpillä hengaa vieläkin hierontapöytä. Illalla suunnataan tyttöporukalla Moro Sky Bariin, wohoo! Hellou vaan huomisen kasin herätykselle haha. 

Eri mainiota viikonloppua kaikki 

2 kommenttia:

  1. Hah. Vaikka säkin tiedät, etten mä välitä muodista, niin sanoisin silti, että yks "mummo"/aikuinen yksityiskohta ei tee mitään! Kun tyyli on tollanen ku sulla. Mutta tiedäthän sä sen itekin. Sä olet kyllä sellanen yhdistelyn mestari, että vois sanoa että kateeks käy. (tosin kun itellä ei ole mitään väliä, niin emmä tiä voinko ees noin sanoa. Enikeis.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aivitsi tää kommentti sai mut hymyileen eilen! ihana saada tällasta palautetta, ei muutakun nöyrä ja iso jaksuhali sinne ;-)

      Poista