keskiviikko 26. marraskuuta 2014

traditional brunch

Helou! Hahah mua varmaan naurattaa tästä lähin aina kun tervehin tollain. Hain eilen sushia ja se myyjäjäbä oli vaan sillain "miten sä tervehdit, en oo kuullu ennen tollasta". Tähän ei tietty saa sitä äänensävyä niin tää on aika uutisarvoton juttu :-D Voiko huonompaa alotusta olla? Siis tälle postille. Aaaaaaa en jaksa ees painaa deletee.


Viime päivinä on sattunu ja tapahtunu. Tuntuu et ainakin osittain oon saanu mun vanhan helmen laiffin bäkkiin. Oon kahvittanu Santee, Sannaa, Idaa, Scehmulia, käyny syömässä Marialla, Ipassa karaokee, Pyrinnön pelissä, ollu villi tanssi-iltama joka päätty Iidan kanssa Aussieen, törmänny luvattoman moneen vanhaan luokkakaveriin, brunsseillu Jossun kanssa ja eilen se suostutteli mut jopa kattoon sitä ruton Matkijanärhee, haha. Pahinta ettei se ees ollu niin skeida kun olin ajatellu.


Tää päivä on täynnä vanhoja muistoja. Toivottavasti klaaraan tän kunnialla loppuun. Jossittelu ei auta, joten solariumin kautta reenaileen. Nyt ois kevyt viikko vuorossa ja se tulee tarpeeseen. Vähän niinkun illan hierontakin. Kroppa on viety aikalailla äärirajoille viime aikoina ja ois ihana voida kääntää taas päätä hahaha. Onneks oon pysyny terveenä, kerrankin! Huomatkaa kuvan raivotiskattu lautanen. 


Mietin, että selkeestikään kaikki blogin lukijat ei oo instassa (@hannakristina_ ), niin haluaisitteko että teen tänne jotain viikkoresumeita tms? Luuri kulkenu nyt paljon enemmän mukana kun toi valo on liian rajottunu järkkärille. Mä meinaan vihaan jotain salamakuvia. 


Itetehtyjä eli esipaistettuja croissuja, täytteenä voita, valkosipulimajoa, kermajuustoo ja tomaattia. Kaakaota kermavaahdolla, tuorejuustoa ja suolakeksejä, miniporkkanoita ja kermamunkkeja. Oli tän jälkeen pieni ähky. Ignooratkaa vinkkupullo, se on jonkun randomin viikonlopulta. 

Yläfemmat kaikille, laters!

2 kommenttia: