keskiviikko 3. joulukuuta 2014

mä synnyin hymy huulilla


Pöö! Vitsi oon niin ilonen että voisin vaan halia koko maailmaa hahaha. Aamulla riehuin puukko kädessä metsässä, mutta nyt ollaan taas sivistyksen parissa. Olin evakossa mun varamummilassa Hämptonissa ja sain mukaani aimo kasan polttopuita, uudet matot keittiöön ja ihania havuja. Niin ja minijoulukuusen!

Muutenkin mulla on ollu hirveen kiitollinen olo viime aikoina. Kaikki vaan järjestyy. Jos ei nyt niin joskus. Mun maailman paras varaiskä vei mut sushille ja kohta lähen shoppaan viimeset joululahjat. Aurinko. Elämä. Ihmiset. Kaikki. Because I'm happy. 

Ihanaa keskiviikkoa kaikille! Puss 

6 kommenttia:

  1. Tulipas itellekin ilonen fiilis tästä postauksesta! :) Niin se vaan menee, että aina asiat järjestyy tavalla tai toisella. Lopputulos on kuitenkin se, että elämä jatkuu ja asioista pääsee yli. Ihanaa joulun odotusta!

    - Tiia

    VastaaPoista
  2. Kaikki kääntyy loppu peleissä aina parhain päin :) Ja ne on ne elämän pienet asiat, mitkä tekee onnelliseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. osittain niinkin! joulunodotusta sinnekin :-)

      Poista
  3. Oot söpss.. Hyvää jouluu!

    VastaaPoista