tiistai 6. tammikuuta 2015

amazing light

Wiiihoo mailman paras Manse pitkästä aikaa ketaroiden alla! Täällä ollaan kuulkaa. Ollaan kohennettu systereiden kanssa vähän kansantaloutta aleshoppinkien muodossa ja huomenna olin kelannu viedä ne leffaan mutta eihän tuolla mee mitään? Buhuu. Jos joku on kiva ja haluaa suositella jotain mikä menee Plevnassa periaatteessa tänään, siis loppiaisena niin please do it! Oon nähny Mielensäpahottajan ja Salis-leffan ja mitään robottishaissee en halua kattoo. Mutta jos joku noista on salanen yllättäjä niin kertokaa kiitos :-)

Tänään oli aivan upee auringonpaiste. Pari räpsyä meitsin luukista! Ootteko te menny talviunille kun ei teistä kuulu entiseen malliin?





takki - carlings / kaapu ja teeppari - h&m / nahkaleggarit - ginatricot / bootsit - timberland

Okei, oikeesti näytän tältä:



Semihelmi näppyläarmeija tossa poskessa. Onneks mun ei oo pakko enää asua suklaarasian vieressä kun toi joulukin tosta loppuu haha. Rauhaa, rakkautta ja Bart Simpson. Puss!

8 kommenttia:

  1. Nälkäpeli ja Exodus oli ainakin hyviä :) Tai no eihän toi Exodus täysin Raamattua noudatakaan (ei mikään ihme), mutta ainakin paljon parempi oli kun se Nooa. Lisäks oon miettiny, et toi Päin seinää ja Eila, Rampe ja Likka vois olla kans hyviä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei mäkin oon nähny ton nälkäpelin oon vaan yöllä ollu niin höyryissä etten oo tajunnu kirjottaa haha. joo hei toi päin seinää kiinnostas vähän muakin ja exodus vois olla aivan jepa kans! jos siihen ei ärsyynny liikaa ;-) päätettii kuitenki kattoo mielensäpahottaja koska noi ei oo nähny sitä, kerta kiellon päälle!

      Poista
  2. Upeet valot kuvissa. Ja kaks vikaa muuten vaan ihunia :D Tää on kato tätä aikaa, kun kaikki uinuu. Joulutouhotus on ohi ja osan aleshoppailutkin. Jos shoppailut ei ole ohi, niin ei ole aikaa kommentoida, kun pitää olla joko ostamassa tai myymässä niitä alekamoja. Ja muutenki väsy painaa touhottamisesta. Veikkaan. (Itellä oli joulun alla hulluja duunipäiviä, joulu itessään jäi "kiireellä alta pois -hoidettavaksi" ja nyt sitten vaan elbaa sen minkä pystyy.

    Leffoista minen tiedä mitn. Just joku pvä mietin, että eläviä kuviakin vois käydä joskus isolta kankaalta kattomassa... Mitään käryä, että mitä siellä pyörii.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jeee ihanaa huumorisisko siellä! mä oon ainakin ravannu tuolla aleissa ja vaikka en muka ostanu mitään niin tili vaan tyhjenee haha. käy ihmeessä! mielensäpahottaja oli niin hauska ja leffat on muutenkin kivoja, ainkin jos menee jonkun kainalon kans :------D

      Poista
    2. Mä en oo oikeen ikinä tajunnu, että miks leffaan mennään treffeille. Tai silleen muuten vaan kainaloimaan. Eiks sinne sitä leffaa mennä kattomaan?! :)

      Luulen, että alet ehtii taas hujahtaa ohi ennenku saan itteäni kaupoille. Tänään tilipäivän kunniaks laitoin Kelalle menemään 523e...

      Poista
  3. Eila, Rambe ja likka kuulemma on loistava. Ainaki meidän vanhukset hihitteli sille vielä kauan :D Samaistuivat kuulemma. Täytyyhän se käydä kattomas, lähdetkö?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis hahahaha mietin niin kauan että kuka ruton miranda pyytelee mua täällä leffaan :--------D hahha.

      Poista