torstai 22. tammikuuta 2015

breakfast inspo

Brekkari- ja brunssi-inspoo heti aamusta kehiin! Ihana herätä vapaapäivänä auringonpaisteeseen ja vielä myöhäseen sellaseen haha. 

Venäytin selkäni pahasti salilla sunnuntaina ja oon ollu ihan finaalissa noitten duunipäivien jälkeen, mutta eiköhän tää tästä. Kävin tyhjään mun pöydän Bonarilta ja eilen laitettiin lisää puuta varaiskän kanssa. Toi tekeminen ei niinku lopu koskaan.


Mä oon vähän sellanen, etten niin aina jaksa itteeni varten panostaa, mutta heti kun jollekin toiselle saa tehä niin oon ihan innoissani. Parit näistä kuvaseteistä onkin ajalta kun pikkusysterit oli täällä visiitillä. 


Kananmuna on parhaimmillaan puoliks paistettuna, päällä suolapippuri, luumutomaatti ja tuorebasilika.


Punaviinimarjaa, kookoshiutaletta, raejuustoo ja maustamatonta jugua. Ite vedin saman setin rahkalla.


Ite juon aina kahvia aamusella, tässä systerien kaakaot slurp.


Croissut on ehkä parasta mitä olla saattaa! Valkohomejuustoa, pipareita, mozzarellaa, tomskuja, appelsiinitäysmehua ja smoothieta. Kuolaan täällä omille kuvilleni. Hyvä minä.



Smoothieissa rahkaa, maitoo, banaania, kookoshiutaletta, punaviinimarjaa. Muistaakseni, haha.


Mä rakastan asetella kauniita tavaroita ja kuvata niitä. Tässä joku mun kotikodin aikanen aamupala, jossa on riisipuuroa kermavaahdolla, Pepemakee, kahvia ja Nutella-croissantti. Nam.


Nyt pitää rientää puntille ja illalla ohjelmassa Ideaparkin haltuunotto Iduliinan kanssa, jee!

2 kommenttia: