lauantai 21. maaliskuuta 2015

i will love again even if it takes a lifetime to get over you

Musiikki koskettaa mua kovasti. Itken aina kun katon kykykilpailuja. Poistin tikit omakätisesti polvestani ja pieleenhän se meni. Töissä heitin kahvimitan roskikseen ja tehtiin huikee myynti. Sosiaalinen media masentaa mua. Huomenna lähen Seinikselle Isben rollaattoribileisiin.



Kevät hymyilyttää mua. Aamusin juoksen bussiin. En syö enään lääkkeitä joka päivä. Mun tilin saldo saa mut mököttään. Äiti oli varmaan oikeessa, mun kaikki rahat menee kahvilla käymiseen ja ulkona syömiseen. Ja siihen kuuluisaan turhaan shoppailuun. 


Onnistuin sitten kolhasemaan mun iPhonen. Sen ainoon kerran kun ostan sikahintasen luurin. Lontoo lähenee ja uuden nahkarotsin osto. Viime aikoina oon viihtyny paljon himassa ja leikkiny emäntää. Jos luit tän tekstin, kerro mitä just sulle kuuluu.

12 kommenttia:

  1. Tässä alotan aamuvuoroa silmät ristissä! Oma londonin matka kans varattu toukokuulle! Ja senkin höntti mikset pyytänyt mua poistaan niitä tikkejä ja tähän punanen kiukku emoji >:(( <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. eikä säkin lähet rokkikaupunkiin! ihana paikka :-) meiän pitää taas nähdä ja turista ja voit heristää sormee mulle sitten!

      Poista
  2. Kuuluu ihan hyvää! :) Eilisen väsymyksen takia urhasin lauantai-illan nukkumiselle ja nyt oon muka pirteänä menossa aamuvuoroon! Ps. Puuro on hyvää.

    -Tiia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mihin puuro liittyy? :-D helmipuuro on paras! nukkuminen on huippua näin vanhemmiten

      Poista
  3. Äidit on yleensä oikeessa. Sille ei vaan niinku voi mitään:) Ja tuossa joskus 10v sitten huomasin ite, että se ulkona kahvittelu tulee oikeestikin kalliiksi. (syömisestä nyt puhumattakaan). Mulle kuuluu sellasta etten oo kahteen päivään nähny ku vilaukselta äijääni. Lähti eilen kaverinsa synttäreille eikä tullu kotiin yöksi. Kotona oli kun tulin töistä ennen ysiä illalla eilen, mutta oli nukkumassa. Ja tänään oli lähtenyt ennenku heräsin. Normimeisinki....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei voi ei, kuulostaa nihkeeltä. mut eiks sitä sanota että kyllä routa porsaan kotiin ajaa. oon aina kuvitellu et siinä puhutaan miehistä haha. en luovu kalliista kahveistani! vaikka äiti oiskin oikeessa :-)

      Poista
  4. Koulustressi painaa päälle pahemman kerran. Tähän asti oon aika lailla vaan lusmuillu ja siirtäny kaikkia hommia, mut nyt oli sitten pakko ottaa itteensä niskasta kiinni ja tehä lukusuunnitelma, että saa kaiken ajoissa tehtyä. Ens viikko koostuu lähinnä kirjojen lukemisesta (ihana kirjallisuuskurssi...), videotyöhaastattelusta, lomakkeiden täyttämisestä ja vähän lisää kirjojen lukemisesta :D

    Sun on kyllä kiva blogi - kirjoitat kivan rennolla otteella ja postauksissa on aina kuvia :) tykkään myös siitä, että niitä tulee suht usein. Julkaiset aika usein ruokakuvia, haluisitko joskus kertoa täällä joitain reseptejä? :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tsemppiä sun kouluhommiin! ja kiitos näteistä sanoista :-) todellakin voin kertoo reseptejä, joskus yritin vähän kyselläkin mutta täälä on välillä ihan armoton radiohiljasuus niin ei oikeen saa karttaa et mikä jengiä kiinnostaa ja ei. mutta koska pyydetty niin jossain vaihees pakko laittaa, tosi jees! ruoka on mm parasta <3

      Poista
  5. Takatalven harmautta ja ohuelti nuoskalunta Oulussa. Kaksostenrattaita oli aika raskas työntää, mutta sitäkin parempi kunnonkohotuksen kannalta. Nyt vauvat nukkuvat ja ite nautin kahvista. Tähän blogiin on mukava palata, kivoja kuvia ja tekstejä. Antoisaa luettavaa myös aivan erilaisessa elämäntilanteessa olevalle, tack!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oulu rokkaa! siellä asustelin vuosikaudet joskus :-) ja ihan megalomaaninen halaus sulle, tuli nätit sanat oikeeseen paikkaan KIITOS!

      Poista
  6. Toisaalta kahvittelu pitää mielen virkeänä ja auttaa jaksamaan arjessa. Vois sitä pahemminkin kolikkonsa käyttää! Mulla se menee tällä hetkellä niin, että kaikki tulee mun luo kahville asuinpaikan takia. Juhlamokkaa pitää siis olla kaapissa. :) Haluan kyllä tietää, miten sä niitä tikkejä yritit poistaa? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihan normisti kynsisaksilla kuule leikkelin! sh ite sano mulle että voin tehdä niin hahaha. sama täällä, asunto keskustassa tarkottaa 24h auki olevaa sumppilaa :-D

      Poista