sunnuntai 19. huhtikuuta 2015

lovely


Tunnin päästä pitäs olla jo ihan lähdössä, mutta tässä mä esittelen teille mun pääsiäiskukkaa. Joka on muuten vielä elossa!


Siis kuinka mielenkiintonen tää kuva on, haha. Ostin vihdoin sen kauan kaipaamani tasapainolaudan, kun sorruin Lietsun XXL:n avajaisiin.


Joku pyyteli jotain reseptiä - tässä oiva aamupalasmoothie ala Hanski. Pakastemansikkaa, punaviinimarjaa ( tässä mamin hilloversio ), maitorahkaa, banaania, loraus maitoa ja kookoshiutaletta. Blenderillä kaikki sekasin ja avot! Mango ja avocado on kans mun lemppareita näissä :-)



Ei ehkä mikään maailman imartelevin kuva, mutta pakko joku naamari ympätä messiin ett uskotte mun olevan vielä olemassa. Seuratkaa mua instagramissa hyvät ihmiset! Haha.


Kävin pääsiäisenä kotona ja pikkusiskon ansiosta mun kamera oli täynnä "taidekuvia". Aika söpöjä ne kyllä oli!


Mami oli loihtinu kaikkia herkkuruokia. Kiva katella tällasia täällä ihan vesi kielellä ja mennä tekeen joku hikinen leipä aamupalaks :-D


Isbe tossa koisaileekin, ite aattelin ottaa mahdollisesti puolisen tuntia unta ennen seikkailun alkua. Ihan JVG-fiilis, lomalla viimeinkin! Kuvaan kamerani palasiks siellä Lontoossa, niin on teillekin sit kerrottavaa. Ajastan teille postauksen myös siks aikaa kun tyhjennän ton kuomani kanssa Primarkia haha. 

Somessa tuun oleen aktiivinen lomankin aikana eli STAY TUNED. Kyllä, toi vaati capslockia. Pusmus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti