maanantai 8. kesäkuuta 2015

goodbye to yesterday

Ujo mjau. Voi pojat et pieni breikki tästä blogitouhusta on tehny hyvää. Oon pallotellu ajatusta lopettamisesta, mutta jotenkin sekään ei tunnu oikeelta. Tää blogi on kuitenkin vähän kun mun lapsi, ollu messissä niin monta vuotta ja osa mua.

Meinasin jo palata aiemmin, mutta joku negis-ano muistutti mua taas siitä, kuinka ihanaa on kun ei jaa elämäänsä ihmisten kans jotka vaan ettii jotain kritisoitavaa. Se on nimittäin tässä ollu vähän haasteena, että jengiä kyllä kiinnostaa stalkkaa sun elämää ja etenkin arvostella sitä, mutta ei kannusteta tai anneta sille itse ihmiselle mitään. Ja koska mulla on ollu tällanen fiilis tästä touhusta jo pidempään, otin hyvin ansaitsemani tauon.

Saa nähä oonko nyt takas. Materiaalia kyllä olis. Mua vaan harmittaa kun ei oo kuvaajaa ja se mistä alun perin halusin kirjotella, eli räteistä ja ryysyistä, jää sillain auttamatta taka-alalle kun asukuvia ei saa säännöllisesti. Toisaalta en oo yhtä paljon kiinnostunut pinnallisuudesta kuin ennen, joten silläkin voi olla asiaan vaikutusta haha.

Hamittaa myös, että nykyajan ylitsevuotavan somen käytön takia ihmiset on täysin turtuneet kaikkeen materiaaliin, ei arvosteta paljolla vaivalla saatuja kuvia, ajatuksella kirjotettuja tekstejä tai mitään muutakaan. Peukku sinne tänne ja imagoseuraus jos saat enemmän haippia sen takia itelles. Mä en niin perusta tollasesta. 

Elämä on heitelly aika lujaa viime aikoina, mutta silti mulla on kumman luottavainen fiilis. Aikuisuus tuo mukanaan myös ihan jeessejä juttuja. Mitäs teille kuuluu?

7 kommenttia:

  1. Olipa kiva huomata, että oot tänne kirjoitellut - oon kaivannut sun postauksia! Ja mitä noihin teksteihin tulee, niin ite tykkään just vähän sellasista syvällisemmistäkin kirjoituksista, en niinkään välttämättä pelkästä materialismihösötyksestä. :D :D Mukavaa kesää, uusia postauksia odotellessa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha ihana sinä! välillä on kyllä hirveesti tehny mieli tulla laittaa jotai kuvia tai juttuja tänne. pitää alkaa rustaan niitä yötarinoita taas :-D huippuu kesää sinnekin!

      Poista
  2. Ehkäpä se elämä ei heittelis niin rankasti jos katsois asioita ja ihmisiä hiukan positiivisempien linssien läpi. :) ei kannata ottaa kaikkea niin henkilökohtaisesti. Etenkään sellaisilta ihmisiltä ketä ei tunne. Yleensä sellaiset blogit joissa on enemmän pintaa eli vain kuvia niistä ryysyistä, niin jengi käy yleensä pällistelemässä kuvia ja arvostelemassa tyyliä tai milloin mitäkin. Suosittelen olla pitämättä blogia jos random anojen kommentit tulee piikkinä lihaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. muistutit mua just parista huipusta jutusta! ensinnäkin mun elämä on sen verran mielenkiintosta ja kiireistä ettei mulla koskaan oo aikaa kirjotella mitään roskaa toisten blogeihin ja toisekseen oon niin hyvin kasvatettu ettei kävis mielessäkään. joten nytkun oot saanu rutista voit mennä takas nurkkaan häpeään :-)

      Poista
    2. Anteeks nyt mitä? Miten voit ottaa kaiken noin negatiivisesti. Sä oot kyllä kumman kiree nainen kun jos kommentoi sulle sillai että kieli ei oo paskasta ruskee niin se on automaattisesti negatiivinen kommentti? Oon tykänny seurata tätä blogia ja tääl on ollu kivoja juttuja mutta jos suhtaudut noin ihmisiin ja elämään niin hyvää loppu elämää vaan.

      Poista
  3. No voi möh! Älä nyt lopeta aineskaan, noita ääliöitä nyt tuppaa joka tuutista ihan sama mikä media kyseessä. Netissä on niin helppoo kirjoitella perseilyjä sen oman nimimerkin tai anon takana kun ei uskalleta päin näköä sanoa!
    Sun blogia on kiva lukea, se on mulla kirjanmerkeissä ollut varmaan siintä asti kun ollaan tavattu : D Usein on kiva lukee maratoonina kaikki postaukset tällein tylsien iltojen puitteissa :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mjau ja kiitos! mua ei ees niinkään haittaa se mitä jotkut anovalittajat sanoo, enemmänkin se että kuvittelee sen olevan oikeus :-D haha mutta no worries, taitaa olla kuitenkin niin paljon kuvattua ja lisää matskua tulee kun lähen huomen latviaan, että pakko pitää tätä vielä pystyssä ;-)

      Poista